.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مطهری: مانتو نباید بالای‌ زانو باشد

یک نماینده مجلس می‌گوید: عملکرد دولت در ریشه یابی و پیداکردن راه های اصلاح پوشش و حجاب خوب بوده اما در بعد عملی ضعیف عمل کرده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از تسنیم، علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عصر امروز دوشنبه در حاشیه نشست شورای اجتماعی کشور در جمع خبرنگاران در خصوص عملکرد دولت در بحث عفاف و حجاب گفت: دولت در ریشه‌یابی و پیدا کردن راه‌های اصلاح در موضوع پوشش و حجاب عملکرد خوبی داشته است اما در بعد عملی گاهی ضعیف عمل کرده است.
 
وی افزود: باید حجاب استاندارد به مردم معرفی شود که به عنوان مثال مانتوی بالای زانو نباید باشد و صدا و سیما هم در این زمینه کمک کند تا مردم حجاب استاندارد را بشناسند چراکه اگر کاستی‌هایی موجود باشد، خیلی از خانم‌ها و آقایان بدحجاب می‌شوند.
 
نماینده مردم تهران با تأکید بر لزوم آگاهی‌بخشی در بحث حجاب استاندارد گفت: اگر در این زمینه فعالیت مناسبی داشته باشیم، فکر می‌کنم 50 درصد مشکل حل می‌شود؛ به استثنای برخی ناهنجاری که می‌تواند ریشه سیاسی و روانی داشته باشد که نیروی انتظامی نیز می‌تواند در این زمینه ورود کند.
 
مطهری در پاسخ به این سوال که آیا بحث حجاب و عففا تنها مرتبط با عملکرد دولت است؟ گفت: قطعا این‌گونه نیست و بیش از 90 درصد موضوع کار فرهنگی است و به دولت ربطی ندارد منتها وظیفه دولت در بخش اجرایی است./250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

hosseini 30 ارديبهشت 1393
che jaleb
agha motahhari tashkhis midan standard hejab ro.
in estandard koja tarif shodeh
سلام 30 ارديبهشت 1393
خب آقای مطهری معلوم شد دولت رو کاغذ کارهای خوبی کرده پس این لباسهای ناهنجار که می بینیم از دولت قبلی مانده که کم کم تاریخ مصرفش تمام بشه این دولت آن کارهای خوب روی کاغذ را دیکته میکند وهمه خانمها مانتوی بالای زانو می پوشند
راستی تا یادم نرفته حالا آقای مطهری فقط برای 10درصد سهم دولت در کارهای فرهنگی تند تند علیه دولت قبل مصاحبه میکرد ؟خدا را شکر که 90درصد دیگر کارهای فرهنگی درست انجام میشد
همشهری 30 ارديبهشت 1393
جناب مطهری خسته نشدید اینقدر اندازه و قاعده و قانون تعیین کردیدو مردم روز به روز بیزارتر از اونها دارن به سمت هرج و مرج پیش میرن . میدونید عقل و فکر و اندیشه چیه ؟ چرا فقط یکبار به سمت ریشه یابی نمی رید . نمایندگان محترم مشکل مردم نون شبه . همون که نود درصوتون تو بچگی دردشو کشیدید و حالا به لطف بیت المال دارین تو بی نیازی غرق می شید .
بابلی 30 ارديبهشت 1393
دست از سر کچل احمدی نژاد بردارید
همین الان بیاد بیست ملیون
رای دارد!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.